blog ini adalah hak sendiri dan segala coretan dan tulisan yang terdapat di dalam blog ini adalah milik haizumnadhirahyusoff semata-mata. segala perkaitan dan persamaan maklumat tiada kena mengena antara yang hidup dengan yang mati. harap maklum..

Monday, October 11, 2010

kami di wet world


pada tanggal 9.10.2010 adalah detik yang xdapat aku lupakan mungkin sampai seumur hidup aku..
kehidupan yang mulanya bercampur angan menjadi realiti..
aku dan kawan2 menapak di wet world pedas,negeri sembilan...
best gila sbb time tu kan bufday aku.. yang xboleh handle nya,punya la seronok sampai aku n bihah sahabatku jatuh ketika seronok bermain2 dlm "role" yang menjadi tempat permainan utama para pengunjung kat situ.. hahaha
masih terasa kesakitannya sampai sekarang..
hahah
but the way,aku happy gila kot..
sekarang ni time untuk fokus pada asingment plak k :))

2 comments:

Nur said...

hahah..sangat kelakar ! best day ! enjoyyyy

haizumnadhirahyusoff said...

bapak kelaka...
tp sekarag suma dah berubah kan.. hummm... sedih terpaksa bpisah tp org kata andai itu takdirnya apa la daya kita menolak :(
haha.. but we still lolipop!